Practica nu-i efemeră,e un pas in carieră!
POSDRU/161/2.1/G/141118

Stagii de practica disponibile


Administrator retea de calculatoare – Timisoara

 

Descriere companie

EUROCCOPER, este o societate cu un capital privat în valoare de
370.000 euro înființată în 1994, la inițiativa fondatorului său, Aldo
Roccon, care a avut încredere în această țară și în forța oamenilor
săi. Activitatea de comisionariat vamal a început din 1995, după ce a
fost autorizată de către Direcția Generală a Vămilor din București.

Euroccoper este una dintre puținele societăți private care se poate mândri cu o prezență de peste 20 de ani pe piaţa din România.

În 1996, societatea își începe activitatea în calitate de Casă de
Expediții, ocupându-se de intermedierea transporturilor interne şi
internaționale, activitate care a continuat să se dezvolte și să își
îmbunătățească calitatea, atingând un nivel de excelență dificil de
egalat astăzi în România.

Doi ani mai târziu, EUROCCOPER își deschide o reprezentanţă în Italia
pentru a se extinde pe piață și pentru a fi astfel mai aproape de
clienții italieni și de potențialii întreprinzători interesați de
oportunitățile de business din România.

În momentul de faţă compania este prezentă cu  activități vamale și
de logistică în București, Timișoara, Constanța, Arad și deţinem birouri
vamale la Moravița, Jimbolia, Porțile de Fier I și Halmeu.

Servicii de expediții și transport

Compania acoperă toate etapele procesului de expediție și transport
de mărfuri: de la preluarea comenzii până la livrare, trecând prin etape
precum preluare, consolidare, documentare, descărcare, gestiunea
certificărilor, selecționarea celui mai bun transportator și un sistem
de urmărire a expedițiilor, care poate fi personalizat în funcție de
necesitățile clienților.

Expedițiile și transportul sunt câteva dintre punctele forte ale
Euroccoper, prin intermediul cărora suntem în măsură să asigurăm
transporturi interne și internaționale către orice destinație.

Mulțumită acordurilor strategice semnate cu operatorii
internaționali, compania poate asigura cele mai bune soluții de
transport, fără a renunța la rapiditatea și la calitatea serviciului
oferit. Anual, Euroccoper coordonează un număr mare de expediții de
mărfuri în regim de import sau export din și către toată Europa, Turcia,
Emiratele Arabe Unite, Statele Unite ale Americii, China și multe alte
zone.

Clientul exigent poate găsi întotdeauna soluția pe care o caută
mulțumită serviciilor de expediție și de transport care se integrează
perfect cu celelalte servicii oferite de EUROCCOPER.

Euroccoper a primit recunoaștere și din partea instituțiilor
oficiale. Astfel, în anul 2001, EUROCCOPER a ocupat prima poziție în
topul firmelor din Timișoara, premiul fiindu-i acordat de Camera de
Comerț, Industrie și Agricultură din Timișoara.

EUROCCOPER a continuat procesul de îmbunătățire a serviciilor sale, astfel încât în iunie 2002 a obținut certificatul ISO 9001.

Astăzi, societatea numără, peste 1.000 de clienți și
branduri de renume internațional, gestionandu-le în cele mai bune
condiții, mulțumită management-ului stabil și a forței de muncă
alcătuită din aproximativ 75 de angajaţi, specializați în diferite
activități.

Responsabilitati:
- Administratorul de retea instaleaza, intretine si coordoneaza partea de hard si soft a intregului echipament tehnic si IT din societate
- Asigura consultanta de specialitate in achizitionarea de echipament tehnic, recomandand solutii adecvate activitatii firmei
- Are in primire aparatura tehnica, reteaua de calculatoare si serverele companiei
- Instaleaza, intretine si coordoneaza activitatea intregului echipament tehnic (calculatoare, imprimanta, copiator, telefoane, fax – centrala telefonica). In cazul in care sunt necesare interventii de specialitate ( telefon, fax, centrala telefonica), se ocupa de rezolvarea problemelor in cel mai scurt timp si in conditii optime, luand legatura si cooperand cu firmele prestatoare de servicii
- Tine legatura cu firma furnizoare de Internet pentru a asigura buna desfasurare a activitatii in firma
- Intretine reteaua, sistemul de Internet, dezvolta infrastructura retelei
- Controleaza/supravegheaza traficul de date
- Protejeaza informatia in retea, precum si securitatea traficului pe internet
- Asigura backup-up tuturor datelor/informatiilor de pe servere
- Intretine software-ul necesar activitatii firmei
- Asigura buna functionare hardware/software a retelelor
- Seteaza si configureaza fiecare calculator in parte
- Configureaza adrese de e-mail pentru fiecare angajat al firmei
- Asigura protectia impotriva virusilor, instaleaza si asigura update-ul permanent al programelor antivirus
- Are obligatia de a securiza hardware toate calculatoarele, monitoarele, printerele, etc si de a verifica periodic acest lucru
- Verifica periodic si raspunde de existenta la fiecare post, numai a soft-urilor aprobate de conducere, precum si accesul la Internet
- Gestioneaza, verifica si controleaza instalatiile de supraveghere video

Cerinte:
- Experienta in domeniul I.T. / Administrare retea de calculatoare;
- Abilitati de comunicare;
- Spirit de initiativa, tenacitate;
- Rezistenta la stres.

BENEFICII:
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie in continua dezvoltare, alaturi de o echipa tanara si dinamica.
- Salariu competitiv;
- Transport asigurat;
- Telefon de serviciu.

Aplica aici